donderdag 31 mei 2012

Lady L.

Hii Beauties

Met dit bericht probeer ik even kort uit te leggen wat de bedoeling gaat zijn van mijn blog. Ik heb gekozen voor de naam Lady L, omdat men onder Lady dame verstaat. Een dame is een jonge vrouw die zich bezig houdt met haar uiterlijk. Dit is niet alleen make-up, maar ook de kleding, de schoenen, de accessoires en de wereld er rond die van dat kleine meisje een dame heeft gemaakt.

Ik ga me richten op de 'vrouw', dus niet echt de man. Natuurlijk is iedereen welkom op mijn blog, zowel vrouwen als mannen.

Ik ga niet beloven elke dag een blog te posten, hier heb ik door mijn studies de tijd niet voor, maar ik ga m'n best proberen te doen.

Ik hoop dat ik jullie kan amuseren.

Met liefde,

Lady L

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3774092/lady-l?claim=cbq29h4u6d9">Volg mijn blog met bloglovin</a>

4 opmerkingen:

  1. Wouw, ik vind dit echt mooi uitgelegd, ik ga je blog zeker volgen! Het ziet er me echt een goeie blog uit!
    Neem je ook een kijkje op mijn blog?
    xoxo
    thisrecklessgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen