vrijdag 1 juni 2012

Laat trends je niet beïnvloeden!

Hii beauties

Jullie hebben waarschijnlijk al veel gehoord over de trends van het jaar. Je kan het in alle magazines lezen, je ziet het op het internet of op televisie.

Ik denk dat er veel mensen zijn die zich laten beïnvloeden door anderen. Er zijn veel meisjes die meedoen met de trends om erbij te horen. Daar wil ik het over hebben.

Het is natuurlijk volkomen normaal dat je je laat beïnvloeden. Als er een nieuwe trend is hangen de winkels er vol van en wil je ook gewoon dat kledingstuk dat in is. Zo is dat bij mij ook. Maar ik doe dit niet met tegenzin. Sommige trends vind ik dan ook gewoon aartslelijk, of ik vind ze mooi bij iemand anders, maar niet bij mezelf. Het is belangrijk dat je je lichaam kent en weet wat je kan dragen en wat niet.

Neon

Neon vind ik als kleding vaak overdreven. Ik vind niet alle neon kleding en accessoires lelijk, maar het grootste deel is niet mijn ding. Een eye-catcher in je kleding vind ik prima, maar er zijn altijd mensen die erover gaan. Ik vind dat niet erg, ik vind het zelfs leuk dat ze dat doen en het gewoon durven. Maar laat je je hier niet door beïnvloeden. Je moet niet alle trends volgen. Sommigen sla ik ook gewoon over.

Korte shorts

Voor mij zijn korte shorts op deze moment niets. Ik ben vorig jaar een paar kilo bijgekomen en hierdoor voel ik me niet op m'n gemak als ik iets kort draag. Als je mooie smalle benen heb raad ik het je natuurlijk wel aan. Je benen mogen gezien worden. Ondertussen ben ik al afgevallen en mijn benen mogen er best zijn. Toch zal ik dit niet snel dragen.

Pastel

Pastel vind ik een zalige kleur. Ik vind wellicht alles mooi als het pastel is. Het is zacht, lief, mooi en het geeft je een ontspannen uitstraling. Het is het totaal tegenovergestelde van neon. Als ik moet kiezen tussen pastel en neon, zal het pastel worden.

Kleine handtassen

Kleine handtassen heb ik altijd al mooi geworden, maar in mijn ogen is dat niet echt een trend. Ik draag naar mijn zin een grote of een kleine handtas. Het hangt er ook vanaf wat ik ga doen. Ik pas mijn handtas aan aan men kleding en niet omgekeerd. Ik zie pas op het laatst of het groot of klein zal worden.

Pastel oogschaduw

Pastelkleurige oogschaduw is niet voor iedereen weggelegd. Hier kan ik niet echt over beoordelen wanneer het wel en niet goed voor je is. Bij een bleke huid zal het zeer mooi staan, maar dan hangt het er ook weer vanaf welke vorm ogen en gezicht je hebt en welke ondertoon je huid heeft. Hierbij is het beste dat je experimenteert. Bij donkere huidtypes kan dit ook prachtig zijn!

Neon oogschaduw

Neon oogschaduw is ook zeker niet voor iedereen weggelegd. Hierbij moet je ook gewoon experimenteren en kijken of het je staat.

Ombre

Ombre vind ik iets apart. Soms vind ik het mooi, soms niet. Ik stoor er mij niet aan als iemand ombre kledij draagt, maar zelf zou ik het niet pakken. Zeker niet bij shorts of broeken. Die heb ik liever effen. Voor kleedjes en rokken vind ik het wel zeer mooi, maar dat hangt ook af van welke kleur het overgaat in de anderen.

Draag gewoon waar je jezelf het beste in voelt. Sommige trends zijn eenmaal niet voor iedereen weggelegd. Probeer gerust verschillende dingen, je zal direct voelen of het iets voor jou is of niet.

Laat je niet teveel beïnvloeden door anderen! Probeer gewoon jezelf te zijn!

Lots of love

Lady L.

3 opmerkingen:

  1. Je moet altijd jezelf zijn! Daar ben ik het mee eens. Alhoewel de trends nu wel leuk zijn, en als je ze leuk vind moet je ze wel gewoon dragen vind ik. :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk, daar heb je gelijk in. Maar niet met tegenzin hé! ;)

      Verwijderen
  2. Ik draag gewoon altijd wat ik zelf wil, maar meestal past het wel in de trends!

    BeantwoordenVerwijderen