zaterdag 9 juni 2012

Tussendoortje

Hii Beauties

Ik zit volop in de examens, en t'is ni gemakkelijk. Verpleegkunde is kicking my ass, ook al kom ik van een Wetenschappelijke richting. Waarschijnlijk heeft het ook te maken dat ik in februari ben overgestapt van Sociaal Werk naar verpleegkunde. Hierdoor heb ik veel gemist, ik heb bijvoorbeeld geen anatomie gehad, wat het belangrijkste vak is van heel verpleegkunde. + Leuven is geen gemakkelijke stad om te studeren, ze leggen hun lat er veel hoger.

Ook heb ik het moeilijk doordat dinsdag een goede vriendin uit het leven is gestapt. Ik kan me niet concentreren. Het school is er van op de hoogte en ik mag al mijn examens meedoen in tweede zit. Ik heb dit niet aangenomen omdat ik het zeker al een eerste keer wil proberen in eerste zit, hierdoor kan ik nog steeds tweede zit meedoen en heb ik al een idee van hoe alles in elkaar zit.

Anyways, eigenlijk wou ik even zeggen dat je in de examens ook de tijd moet nemen om even te lachen. Zelfs al heb je het moeilijk. 

Op facebook lees ik vaak van die domme, maar toch grappige dingen. En hier moest ik net om lachen. 








Het is stom, maar tijdens de examens is alles grappig, toch?

Allemaal nog veel geluk met de examens, en dat God ons moge bijstaan!




Lots of love

Lady L



2 opmerkingen:

  1. Succes met je examens! Dat plaatje is echt grappig :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, tijdens examens is alles, maar dan ook alles grappig. Ik wens je veel sterkte, het is mooi dat je je examens nog wil proberen(lijkt me ook een goed idee). Veel succes met je examens!

    BeantwoordenVerwijderen